REKRUTACJA DO KLASY PIERWSZEJ

Szanowni Państwo Rodzice przyszłorocznych Pierwszoklasistów

W związku z obecną sytuacją, nie będzie w szkole organizowane spotkanie przyszłorocznych pierwszoklasistów. Wszelkich informacji udzielamy
telefonicznie bądź mailowo.

tel: 12 425-10-98

mail: sp322@wp.pl

Zapisy do klasy pierwszej na rok szkolny 2021/2022

będą trwały od 1 do 31 marca 2021.

Dzieci zamieszkałe w obwodzie szkoły przyjmowane są w pierwszej kolejności, a dzieci spoza rejonu – na podstawie kryteriów określonych w uchwale Rady Miasta Krakowa.
(Uchwała LXVI/1651/17 z dnia 15 marca 2017 r.)

Rodzice, składając podanie, mają prawo wskazać dowolną liczbę szkół podstawowych w preferowanej przez siebie kolejności – z tym że szkoła rejonowa (w obwodzie której mieszka dziecko) powinna zostać wskazana przynajmniej na ostatniej pozycji.

Rekrutacja prowadzona jest z wykorzystaniem systemu elektronicznego Elemento:

www.krakow.elemento.pl

Na stronach serwisu rekrutacyjnego Elemento rodzice i ich dzieci będą mogli zapoznać się
z ofertą szkół i wypełnić zgłoszenie/wniosek o przyjęcie,

Wniosek  należy wydrukować, podpisać  ( podpisy obojga rodziców bądź opiekunów prawnych) i złożyć w szkole.

Można również podpisany wniosek przesłać w formie skanu  na adres mailowy szkoły. Wówczas bardzo prosimy o wykonanie telefonu do nas w celu upewnienia  się, że mail doszedł.

 Innym sposobem zapisania dziecka do szkoły  jest odręczne wypełnienie zgłoszenia/wniosku o przyjęcie, podpisanie i dostarczenie do sekretariatu szkoły .

Zgłoszenie/wniosek o przyjęcie należy dostarczyć do szkoły do 31 marca.

Wniosek można też  przesłać pocztą (liczy się data wpływu).

Terminarz rekrutacji:

  • 1–31 marca – wprowadzanie wniosków przez elektroniczny serwis rekrutacyjny dla rodziców oraz przyjmowanie wniosków o przyjęcie w szkołach podstawowych.
  • 30 kwietnia, godz. 9.00 – ogłoszenie wyników naboru; listy dzieci zakwalifikowanych wywieszane są w szkołach uczestniczących w rekrutacji; rodzice, którzy podali we wniosku adres mailowy, otrzymują wiadomość na skrzynkę pocztową; rodzice, którzy wskazali więcej niż jedną szkołę, uzyskują informację o wynikach rekrutacji w szkole wskazanej przez nich jako pierwsza.
  • 4–14 maja – potwierdzanie przez rodziców woli uczęszczania dziecka do szkoły, do której zostało zakwalifikowane dziecko- WAŻNE!!!. Można potwierdzić telefonicznie bądź mailowo.
  • 17 maja, godz. 12.00 – ogłoszenie list przyjętych i nieprzyjętych oraz liczby wolnych miejsc (od tej daty rodzice mogą składać wnioski do komisji rekrutacyjnej o uzasadnienie odmowy przyjęcia, a następnie odwołania od rozstrzygnięcia komisji do dyrektora szkoły).
  • 18 maja – rozpoczęcie rekrutacji uzupełniającej.

Dziękujemy i  serdecznie zapraszamy dzieci do naszej szkoły

Post Author: