Kampania „Kraków w formie”

Rok 2024

Kampania rekreacyjna „Aktywni Razem!”

Nasz szkoła po raz czwarty włączyła się do Kampanii „Kraków w formie”, by znów zachęcać do ruchu i aktywności fizycznej oraz odkrywania możliwości, jakie daje nam miejska infrastruktura sportowa i rekreacyjna.

Pod hasłem „Aktywni RAZEM!” przygotowaliśmy propozycje aktywnego spędzania czasu na terenie szkolnym i poza nim.

Kampania rekreacyjna miasta:
działania w 2024 r. podejmowane przez szkołę pod hasłem „Aktywni RAZEM!”

Propozycje związane
z promocją zdrowego stylu życia
MAJCZERWIECWRZESIEŃ
„Aktywna świetlica” – zajęcia ruchowe z wykorzystaniem infrastruktury sportowej szkoły prowadzone w ramach np. zajęć świetlicowych.Prowadzenie ćwiczeń ruchowych ogólnorozwojowych w grodzie szkolnym, na boisku i podwórku z wykorzystaniem sprzętu sportowego.Prowadzenie ćwiczeń ruchowych ogólnorozwojowych w ogrodzie szkolnym, na boisku i podwórku z wykorzystaniem sprzętu sportowego. „Dzień sportu” – tor przeszkód.Prowadzenie ćwiczeń ruchowych ogólnorozwojowych w ogrodzie szkolnym, na boisku i podwórku.
„Szkoła w ruchu, ruch w szkole”, „Poznajmy się w ruchu” – różnego rodzaju aktywności sportowe (np. biegi, nordic walking, wycieczki rowerowe, mecze, treningi fitness) organizowane przy współpracy z radami rodziców dla dzieci i ich rodzin (popołudnia, weekendy) –na przykład Dni Rodziny Krakowskiej, Dzień Dziecka – organizacja na sportowo, sportowa sobota przy szkole –wspólne ćwiczenia. Aktywne przerwy międzylekcyjneCykliczne prowadzenie aktywnej gimnastyki między zajęciami tematycznymi. „Dzień Dziecka”- na sportowo, biegi, gry zespołowe, zawody wewnętrzne szkolne. Zajęcia gimnastyczne prowadzone przez rodziców.   Zabawy ruchowe, rozluźniające, zręcznościowe z towarzyszeniem dźwięku podczas warsztatów teatralnych. Przygotowanie i udział w Biegu Śladami Panien Zwierzynieckich.   Gimnastyka śródlekcyjna.   Godziny wychowawcze na Błoniach. Zajęcia ruchowe w Parku Jordana  Zajęcia otwarte dla rodziców podczas doskonalenia i nauki pływania ( KSOS).   Aktywna przerwa – ping-pong.   Aktywna przerwa sportowa na boisku szkolnym lub sali gimnastycznej.    Międzyklasowe  turnieje piłki nożnej i tenisa stołowego.   SKS – raz w tygodniu         Rozgrywki szachowe.   Spacery po Krakowie .Cykliczne prowadzenie aktywnej gimnastyki między zajęciami tematycznymi. Wyjścia na spacer na Błonia, Parku Jordana i Lasku Wolskiego. Aktywne przerwy na szkolnym boisku.   Zabawy ruchowe, rozluźniające, zręcznościowe z towarzyszeniem dźwięku podczas warsztatów teatralnych. Prowadzenie gimnastyki między lekcjami. Aktywne godziny wychowawcze.   Godziny wychowawcze na Błoniach. Zajęcia ruchowe w Parku Jordana Piknik szkolny – zabawy ruchowe, mecze piłkarskie: koszykówka, siatkówka, piłka nożna.   Aktywna przerwa – tenis stołowy     Gimnastyka śródlekcyjna.        Międzyklasowe  turnieej piłki nożnej i tenisa stołowego.   SKS – raz w tygodniu   Dzień sportu- turnieje między klasowe.   Rozgrywki szachowe   Spacery po KrakowieCykliczne prowadzenie aktywnej gimnastyki między zajęciami tematy- cznymi. Wycieczki rowerowe i na hulajnodze.   Prowadzenie gimnastyki między lekcjami. Aktywne godziny wychowawcze na Błoniach. Zajęcia ruchowe w Parku Jordana.   Aktywna przerwa – ping-pong. Aktywna przerwa sportowa na boisku szkolnym lub sali gimnastycznej.   Gimnastyka śródlekcyjna.   Dwa razy w tygodniu międzyklasowy  turniej piłki nożnej i tenisa stołowego.   SKS raz w tygodniu       Spacery po Krakowie
„Tu też można ćwiczyć” – realizacja 3 i 4 godziny w-f z wykorzystaniem rekreacyjnych terenów miasta (biegi, rowery, wycieczki piesze). Uczeń jako propagator idei wśród najbliższego otoczenia – zajęcia w-f poza szkolnymi boiskami.Cykliczne wyjścia na zajęcia ogólnorozwojowe na pobliskie tereny rekreacyjne (Kopiec Kościuszki, Park Jordana, Błonia) – w ramach zajęć WF. Zajęcia na pływalni „Kolna” oraz KSOS. Zajęcia na lodowisku. Udział w zawodach łyżwiarskich. Wyjścia w ramach lekcji wychowania fizycznego na błonia i aktywne uczestnictwo w jeździe na rolkach, deskorolkach i rowerach. Marszobiegi terenowe w Parku Jordana – tory przeszkód czy gra w “Flagi” Uczestniczenie w zajęciach na ergometrach wioślarskich i rowerowych w ramach lekcji wf w Hali Cracovia Jazda na rolkach, hulajnogach, deskorolkach i rowerach na Błoniach i w Parku Jordana.  Realizacja godzin WF -u na Błoniach, w Parku Jordana, w okolicach Kopca Kościuszki. Wyjścia na błonia w czasie go- dzin wychowawczych.   Zajęcia na pływalni „Kolna” Zajęcia na lodowisku. Wyjście do Parku Trampolin, Parku Doświadczeń itp.   Rekreacja podczas zielonej szkoły- górskie wycieczki piesze, zajęcia sportowe, ruchowe na świeżym powietrzu. Współzawodnictwo sportowe między uczniami nauczycielami i rodzicami w różnych dyscyplinach  w ramach letniego pikniku rodzinnego. Organizacja dnia sportu dla dzieci na stadionie “Zwierzynieckim” – sztafety, gry zespołowe wyścigi zastępów. Jazda na rolkach, hulajnogach, deskorolkach i rowerach na Błoniach i w Parku Jordana.    Cykliczne wyjścia na zajęcia ogólnorozwojowe  na pobliskie tereny rekreacyjne (Kopiec Kościuszki, Park Jordana, Błonia) – w ramach zajęć WF. Dzień Chłopca na sportowo. Zabawy terenowe w Parku Decjusza. Zajęcia na Błoniach – marszobiegi Jazda na rolkach, hulajnogach, deskorolkach i rowerach na Błoniach i w Parku Jordana.  
Udział nauczycieli w organizowanych przez miasto szkoleniach związanych z tematyką wpływu sportu i rekreacji na procesy poznawcze uczniów, ich kondycję psychiczną oraz wpływu ćwiczeń na pracę nauczycieli – zwalczanie stresu, wypalenia zawodowego (szkolenia warsztatowe) – określenie stopnia zainteresowania ze strony nauczycieli. Wskazanie tematów będących obszarem zainteresowania.Nauczyciele  chętnie uczestniczą w szkoleniach. Tematy: – Wpływ używek na zdrowie i kondycję dzieci. – Wpływ aktywności fizycznej na zwalczanie stresu. – Jak motywować młodych ludzi do regularnych ćwiczeń i aktywnego stylu życia. Webinar “Wypalenie zawodoweUdział w biegach organizowanych  wspólnie z Radą Dzielnicy,  rozgrywki koszykówki.   Nauczyciele  chętnie uczestniczą w szkoleniach. Tematy: – Wpływ używek na zdrowie i kondycję dzieci. – Wpływ aktywności fizycznej na zwalczanie stresu. – Jak motywować młodych ludzi do regularnych ćwiczeń i aktywnego stylu życia. Webinar “Wypalenie zawodoweUdział w biegach organizowanych wspólnie z Radą Dzielnicy, rozgrywki koszykówki.   Nauczyciele  chętnie uczestniczą w szkoleniach. Tematy: – Wpływ używek na zdrowie i kondycję dzieci. – Wpływ aktywności fizycznej na zwalczanie stresu. – Jak motywować młodych ludzi do regularnych ćwiczeń i aktywnego stylu życia. Webinar “Wypalenie zawodowe
Organizacja turniejów międzyszkolnych
 
w różnych dyscyplinach sportu pod hasłem „Złap formę!”, współpraca
z Radami Dzielnic, pozyskanie sponsorów – propozycje rozgrywek.
 Turniej  Tenisa stołowego i piłki nożnej 

Turniej piłki nożnej “Z Orlika na Stadion Narodowy”

nie znaleziono żadnych obrazków

Międzyszkolny turniej piłki nożnej

nie znaleziono żadnych obrazków

Zabawy ruchowe z elementami gry aktorskiej, rozluźniające oraz zręcznościowe z towarzyszeniem dźwięku – podczas warsztatów teatralnych z klasą V.  

nie znaleziono żadnych obrazków

Dzień Chłopca na sportowo
W ramach akcji „ Aktywni razem” uczniowie klasy VIa rezygnują z przemieszczania się po mieście środkami miejskiej komunikacji. Trzymają formę poruszając się pieszo, jeśli tylko pozwala na to pogoda.

nie znaleziono żadnych obrazków

Klasa 2b – bieg na Kopiec Kościuszki


„Aktywni Razem” na Błoniach
Godzina wychowawcza klasy 7 na Błoniach w ramach programu „Aktywni Razem”. Nasza aktywność na dziś to poranny spacer i gimnastyka na dobry dzień.

nie znaleziono żadnych obrazków


Zajęcia SKS

nie znaleziono żadnych obrazków

W ramach programu „Trzymaj formę” klasa 8a aktywnie uczestniczy w zajęciach sportowych na przerwach i raz w miesiącu w czasie godziny wychowawczej.

nie znaleziono żadnych obrazków

„Szkoła w ruchu, ruch w szkole”

nie znaleziono żadnych obrazków

Zabawy ruchowe z elementami gry aktorskiej, rozluźniające oraz zręcznościowe z towarzyszeniem dźwięku – podczas warsztatów teatralnych z klasą IV.

nie znaleziono żadnych obrazków


Zajęcia sportowe na boisku szkolnym – siatkówka

nie znaleziono żadnych obrazków


XXVII Bieg Śladami Panien Zwierzynieckich

nie znaleziono żadnych obrazków

Aktywna klasa I b.
Uczniowie klasy I b razem z wychowawczynią – Panią Żanetą Sikorą są zawsze aktywni, często wędrują i spacerują po Krakowie.

nie znaleziono żadnych obrazków

Aktywna świetlica.
Zabawy dowolne na placu zabaw szkolnym.

nie znaleziono żadnych obrazków

Aktywna świetlica.
Zajęcia ruchowe na placu zabaw szkolnym z wykorzystaniem sprzętu sportowego.

nie znaleziono żadnych obrazków

Szkoła w ruchu, ruch w szkole.
Aktywna przerwa w zajęciach, gra w piłkarzyki.

nie znaleziono żadnych obrazków

Zostaw kompa, weźże piłkę.
Uczniowie ze świetlicy korzystają w pełni z boisk szkolnych.

nie znaleziono żadnych obrazków

Aktywna przerwa między lekcjami

nie znaleziono żadnych obrazków

Uczniowie klasy 1 b razem z wychowawczynią – Panią Żanetą Sikorą przygotowują się do XXVII Biegu Śladami Panien Zwierzynieckich.

nie znaleziono żadnych obrazków

Aktywna klasa 2a korzysta z pięknej pogody

nie znaleziono żadnych obrazków

Rok 2023

Kampania rekreacyjna „Złap FORMĘ !”

Nasz szkoła po raz trzeci włączyła się do Kampanii „Kraków w formie”, by znów zachęcać do ruchu i aktywności fizycznej oraz odkrywania możliwości, jakie daje nam miejska infrastruktura sportowa i rekreacyjna.

Pod hasłem „Złap FORMĘ!” przygotowaliśmy propozycje aktywnego spędzania czasu na terenie szkolnym i poza nim.

Kampania rekreacyjna miasta:
działania w 2023 r. podejmowane przez szkołę pod hasłem„Złap FORMĘ!”

Propozycje związane
z promocją zdrowego stylu życia
MAJCZERWIECWRZESIEŃ
„Aktywna świetlica” – zajęcia ruchowe z wykorzystaniem infrastruktury sportowej szkoły prowadzone w ramach np. zajęć świetlicowych .Prowadzenie ćwiczeń ruchowych ogólnorozwojowych w ogrodzie szkolnym, na boisku i podwórku z wykorzystaniem sprzętu sportowego.– Prowadzenie ćwiczeń ruchowych ogólnorozwojowych w ogrodzie szkolnym, na boisku i podwórku z wykorzystaniem sprzętu sportowego.
– „Dzień sportu” – podwórkowy tor przeszkód.
Prowadzenie ćwiczeń ruchowych ogólnorozwojowych w ogrodzie szkolnym, na boisku i podwórku z wykorzystaniem sprzętu sportowego.
„Szkoła w ruchu, ruch w szkole”, „Poznajmy się w ruchu” – różnego rodzaju aktywności sportowe (np. biegi, nordic walking,  wycieczki rowerowe, mecze, treningi fitness) organizowane przy współpracy
z radami rodziców dla dzieci i ich rodzin (popołudnia, weekendy) –
na przykład Dni Rodziny Krakowskiej, Dzień Dziecka – organizacja na sportowo, sportowa sobota przy szkole – wspólne ćwiczenia.  Aktywne przerwy międzylekcyjne  
– Zajęcia ogólnorozwojowe na terenie szkoły oraz na zewnątrz z wykorzystaniem infrastruktury zewnętrznej, turnieje międzyszkolne z różnych dyscyplin sportowych.  
– „Dzień dziecka” – na sportowo, biegi, gry zespołowe, zawody wewnątrz szkolne.  
– Przygotowanie do Biegu Śladami Panien Zwierzynieckich.  
– Cykliczne prowadzenia aktywnej gimnastyki miedzy zajęciami tematycznymi.  
–  Zajęcia z UKS. Maximus: zajęcia z elementami sztuk walki.
– Lekcje biologii pod kątem edukacji prozdrowotnej – znaczenie aktywności fizycznej dla zdrowia.
– Aktywne przerwy międzylekcyjne:  Gra w tenisa stołowego/ping pong. Stoliki z grami planszowymi. Zajęcia ruchowe podczas długiej przerwy  
– Cykliczne prowadzenia aktywnej gimnastyki między zajęciami tematycznymi.  
– Wyjścia na zajęcia ogólnorozwojowe na pobliskie tereny rekreacyjne (Błonia, Park Jordana, Kopiec Kościuszki, Las Wolski)  
– Dzień Sportu.  
– Turnieje sportowe z udziałem nauczycieli i rodziców. Cykliczne prowadzenia aktywnej gimnastyki miedzy zajęciami tematycznymi.  
– Festyn Rodzinny  
– Zajęcia z UKS. Maximus: lekkoatletyka
– Nauka jazdy na rolkach.  
– Zajęcia z elementami tańca.
– Lekcje biologii w ogrodzie szkolnym.  
– Aktywne przerwy międzylekcyjne:  Gra w tenisa stołowego/ping pong    
– Wyjścia na zajęcia ogólnorozwojowe na pobliskie tereny rekreacyjne (Błonia, Park Jordana, Kopiec Kościuszki, Las Wolski)
– Wycieczki rowerowe i na hulajnodze.
– Zajęcia sportowe z UKS – Maximus: Lekkoatletyka / Piłka nożna
– Aktywne przerwy międzylekcyjne:  Gra w tenisa stołowego/ping pong. Stoliki z grami planszowymi. Zajęcia ruchowe pod czas długiej przerwy.  
„Tu też można ćwiczyć” – realizacja 3 i 4 godziny w-f z wykorzystaniem rekreacyjnych terenów miasta (biegi, rowery, wycieczki piesze). Uczeń jako propagator idei wśród najbliższego otoczenia – zajęcia  w-f poza szkolnymi boiskami.  – Cykliczne wyjścia na zajęcia ogólnorozwojowe na pobliskie tereny rekreacyjne (Kopiec Kościuszki, Park Jordana, Błonie) – ramach zajęć z WF.  
– Zajęcia na pływalni KOLNA.
– Realizacja godzin WF –u na Błoniach, w Parku Jordana, w okolicach Kopca Kościuszki.  
– Wyjścia na Błonia w czasie godzin wychowawczych.  
– Wyjście do Parku Trampolin/ Parku Doświadczeń.  
– Zajęcia na pływalni KOLNA.
Cykliczne wyjścia na zajęcia ogólnorozwojowe na pobliskie tereny rekreacyjne (Kopiec Kościuszki, Park Jordana, Błonie) – ramach zajęć z WF.  
– Dzień Chłopca na sportowo.  
– Zabawy terenowe w Parku Decjusza.    
„Zostaw kompa, weźże piłkę!” – dofinansowanie szkół w zakresie zakupu drobnego sprzętu sportowego (piłki, skakanki, hula-hop i inne) – wykorzystanie środków
na doposażenie pracowni przedmiotowych (wniosek).
– Uczniowie ze świetlicy korzystają w pełni z boisk szkolnych – chłopcy grają w piłkę nożną, dziewczynki w piłkę siatkową.
– Dofinansowanie ze strony szkoły do zakupu sprzętu sportowego.
Uczniowie ze świetlicy korzystają w pełni z boisk szkolnych – chłopcy grają w piłkę nożną, dziewczynki w piłkę siatkową.  Uczniowie ze świetlicy korzystają w pełni z boisk szkolnych – chłopcy grają w piłkę nożną, dziewczynki w piłkę siatkową, skaczą na skakankach, kręcą hulahop.  
Udział nauczycieli w organizowanych przez miasto  szkoleniach związanych z tematyką wpływu sportu i rekreacji na procesy poznawcze uczniów, ich kondycję psychiczną oraz wpływu ćwiczeń na pracę nauczycieli – zwalczanie stresu, wypalenia zawodowego (szkolenia warsztatowe) – określenie stopnia zainteresowania ze strony nauczycieli. Wskazanie tematów będących obszarem zainteresowania.  Szkolenie – zdrowie psychiczne uczniów i nauczycieli.Szkolenie – trening odporności na stres pracy nauczyciela. 
Organizacja turniejów międzyszkolnych w różnych dyscyplinach sportu pod ogólnym hasłem: „Złap formę po pandemii” – współpraca z Radami Dzielnic, pozyskanie sponsorów – propozycje rozgrywek.  – Bieg Śladami Panien Zwierzynieckich – kontynuacja.
– Turnieje piłki nożnej, tenisa stołowego, piłki siatkowej, koszykówki.
– Udział w biegach organizowanych wspólnie z Radą Dzielnicy.
– Turniej gry w piłkę nożną dla klas 1 – 3.
Turnieje piłki nożnej, tenisa stołowego, piłki siatkowej, koszykówki.– Udział w biegach organizowanych wspólnie z Radą Dzielnicy, rozgrywki koszykówki.  
– Gry i zabawy na boisku szkolnym: piłka nożna, piłka ręczna, koszykówka, siatkówka.
– Turniej  pin ponga

„Aktywna świetlica”

Zajęcia ruchowe ogólnorozwojowe na boisku szkolnym z wykorzystaniem sprzętu sportowego.

nie znaleziono żadnych obrazków

„Zostaw kompa, weźże piłkę!”

Uczniowie ze świetlicy korzystają w pełni z boisk szkolnych – chłopcy grają w piłkę nożną, dziewczynki w piłkę siatkową.

nie znaleziono żadnych obrazków

„Szkoła w ruchu, ruch w szkole”

Dzień Dziecka na sportowo

nie znaleziono żadnych obrazków

Aktywna przerwa międzylekcyjna – zajęcia ruchowe

nie znaleziono żadnych obrazków

Aktywna przerwa międzylekcyjna – gra w piłkarzyki

nie znaleziono żadnych obrazków

Aktywna przerwa międzylekcyjna – gra w tenisa stołowego

nie znaleziono żadnych obrazków

Rozgrywki szachowe na świeżym powietrzu

nie znaleziono żadnych obrazków

Zajęcia sportowe na terenie szkoły

Organizacja turniejów międzyszkolnych

Impreza biegowa „Ogarniam życie… biegiem” – 26 maja 2023 roku na krakowskich Błoniach.

nie znaleziono żadnych obrazków

Bieg Śladami Panien Zwierzynieckich – 27 maja 2023 roku.

Rok 2021, 2022


Nasza szkoła włączyła się w Kampanię miejską Kraków w formie.

Kraków w formie to kampania miasta, która zachęca do spędzania wolnego czasu między innymi poprzez korzystanie z atutów miejskiej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej.

W ramach kampanii zaplanowaliśmy wiele ciekawych propozycji sportowo-rekreacyjnych skierowanych do uczniów, pod hasłem „Chodźże na pole”.

Są to zajęcia w szkole i w plenerze, które łączą zabawę z rywalizacją i rozwojem ruchowym dzieci i młodzieży. Będą one wspomagały powrót do szkolnej rzeczywistości.

Plan działań podejmowanych przez szkołę pod hasłem „Chodźże na pole”:

Propozycje związane z promocją zdrowego stylu życiaMAJCZERWIECWRZESIEŃ
„Aktywna świetlica” – zajęcia ruchowe z wykorzystaniem infrastruktury sportowej szkoły prowadzone w ramach zajęć świetlicowych przy wsparciu studentów AWF (jak warunki na to pozwolą działania prowadzone w ramach dotychczasowej współpracy na przykład przy organizacji praktyk studenckich).Prowadzenie ćwiczeń ruchowych ogólnorozwojowych w ogrodzie szkolnym, na boisku i podwórku, z wykorzystaniem sprzętu sportowego. Sadzenie roślin w szkolnym ogrodzie.Prowadzenie ćwiczeń ruchowych ogólnorozwojowych w ogrodzie szkolnym, na boisku i podwórku, z wykorzystaniem sprzętu sportowego. „Dzień Sportu”. Podwórkowy tor przeszkód.Prowadzenie ćwiczeń ruchowych ogólnorozwojowych w ogrodzie szkolnym, na boisku i podwórku, z wykorzystaniem sprzętu sportowego.
„Szkoła w ruchu, ruch w szkole”, „Poznajmy się w ruchu” – różnego rodzaju aktywności sportowe (np. biegi, nordic walking, wycieczki rowerowe, mecze, treningi fitness) organizowane przy współpracy
z radami rodziców dla dzieci i ich rodzin (popołudnia, weekendy) –
na przykład Dni Rodziny Krakowskiej, Dzień Dziecka – organizacja na sportowo, sportowa sobota przy szkole – wspólne ćwiczenia. Aktywne przerwy międzylekcyjne.
Cykliczne prowadzenie aktywnej gimnastyki między zajęciami tematycznymi. Współpraca przy organizacji Dnia Dziecka na sportowo: biegi, gry zespołowe, zawody wewnątrzszkolne, czwartkowe popołudnia z fitnessem. Wyjścia na spacery na Błonia, Parku Jordana i Lasu Wolskiego. Wycieczki rowerowe i na hulajnodze (Błonia, Park Jordana). Aktywne przerwy na szkolnym boisku. Zajęcia z elementami tańca, aerobiku.Cykliczne prowadzenie aktywnej gimnastyki między zajęciami tematycznymi. Wyjścia na spacery na Błonia, Parku Jordana i Lasu Wolskiego. Wycieczki rowerowe i na hulajnodze (Błonia, Park Jordana). Aktywne przerwy na szkolnym boisku. Zajęcia z elementami tańca, aerobiku.Cykliczne prowadzenie aktywnej gimnastyki między zajęciami tematycznymi. Wyjścia na spacery na Błonia, Parku Jordana i Lasu Wolskiego. Wycieczki rowerowe i na hulajnodze (Błonia, Park Jordana). Aktywne przerwy na szkolnym boisku. Zajęcia z elementami tańca, aerobiku.
„Tu też można ćwiczyć” – realizacja 3 i 4 godziny w-f z wykorzystaniem rekreacyjnych terenów miasta (biegi, rowery, wycieczki piesze). Takie działanie mogłoby dodatkowo przynieść w perspektywie efekt zainteresowania aktywnością i odwiedzaniem tych miejsc przez rodziny uczniów (uczeń jako propagator idei wśród najbliższego otoczenia) – zajęcia w-f poza szkolnymi boiskami.Realizacja godzin WF-u na Błoniach, w Parku Jordana, w okolicach Kopca Kościuszki.Realizacja godzin WF-u na Błoniach, w Parku Jordana, w okolicach Kopca Kościuszki. Wyjście do parku Trampolin. Wyjście do „Parku Doświadczeń”. Zabawy terenowe w Parku Decjusza.Realizacja godzin WF-u na Błoniach, w Parku Jordana, w okolicach Kopca Kościuszki. Wyjście do parku Trampolin. Wyjście do „Parku Doświadczeń”. Sportowy Dzień Chłopca. Zabawy terenowe w Parku Decjusza.
„Zostaw kompa, weźże piłkę!” – dofinansowanie szkół w zakresie zakupu drobnego sprzętu sportowego (piłki, skakanki, hula-hop i inne) – wykorzystanie środków na doposażenie pracowni przedmiotowych (w kontekście dwóch pierwszych propozycji
z niniejszej listy).
Uczniowie ze świetlicy korzystają w pełni z boisk szkolnych – chłopcy grają w piłkę nożną, dziewczynki w piłkę siatkową.Uczniowie ze świetlicy korzystają w pełni z boisk szkolnych – chłopcy grają w piłkę nożną, dziewczynki w piłkę siatkową.Uczniowie ze świetlicy korzystają w pełni z boisk szkolnych – chłopcy grają w piłkę nożną, dziewczynki w piłkę siatkową.
Udział nauczycieli w organizowanych przez miasto szkoleniach związanych z tematyką wpływu sportu i rekreacji na procesy poznawcze uczniów, ich kondycję psychiczną oraz wpływu ćwiczeń na pracę nauczycieli – zwalczanie stresu, wypalenia zawodowego (szkolenia warsztatowe) – określenie stopnia zainteresowania ze strony nauczycieli. 30% nauczycieli jest chętnych do skorzystania ze szkoleń. Nauczyciele chętnie uczestniczyliby w szkoleniach o następującej tematyce: Wpływ używek na zdrowie i kondycję dzieci, wpływ aktywności fizycznej na zwalczanie stresu, jak motywować młodych ludzi do regularnych ćwiczeń i aktywnego stylu życia.40 % nauczycieli jest chętnych do skorzystania ze szkoleń.
Organizacja turniejów międzyszkolnych w różnych dyscyplinach sportu pod ogólnym hasłem: „Złap formę po pandemii” – współpraca z Radami Dzielnic, pozyskanie sponsorów. Udział uczniów w biegach organizowanych wspólnie z Radą Dzielnicy VII – „Bieg Panien Zwierzynieckich”.Rozgrywki koszykówki.

Realizacja planu działań podejmowanych przez szkołę pod hasłem „Chodźże na pole”:

„Szkoła w ruchu, ruch w szkole”

„Szukaj wiatru na Błoniach” –  puszczanie latawców. Akcja edukacyjna mająca na celu promowanie postaw solidarności i szacunku  wobec osób z zespołem Downa, zorganizowana w ramach lekcji etyki w klasach I-III.

nie znaleziono żadnych obrazków

Klasa 3b i latawce na Błoniach.

nie znaleziono żadnych obrazków

„Poznajmy się w ruchu”

Aktywna godzina wychowawcza w klasie 4b – zabawy integracyjne na Błoniach.

nie znaleziono żadnych obrazków

„Aktywna świetlica”

Sadzenie roślin w szkolnym ogrodzie.

nie znaleziono żadnych obrazków

Organizacja turniejów międzyszkolnych

XXV Bieg Śladami Panien Zwierzynieckich.

Turniej Piłki Nożnej o Puchar Prezydenta Miasta Krakowa.

nie znaleziono żadnych obrazków